KIDS

KIDS

maandag 14 juli 2014

Autogordelkussen

Misschien kennen jullie het beeld wel: dochterlief van 4 en half jaar valt in haar autostoel in slaap en hangt helemaal naar voor in haar stoel. Het is telkens weer een 'ambetant' zicht, vooral omdat ik denk dat haar nekje daar toch moet van af zien. Dus zag ik deze week iets verschijnen in de groep 'Stoffemiekes' waarvan ik onmiddellijk dacht: "Dit kan straks de lange autorit richting Frankrijk wat comfortabeler maken voor ons meisje!". Dank u wel Sofie voor het idee en de mooie uitleg!
 
Het resultaat is wel ok maar ik wou even recycleren en een oude plaid gebruiken voor de achterkant. Helaas bleef die fleecestof maar niet vasthangen aan de rits ... ik loste het voorlopig op en om het met de woorden van manlief te zeggen: "Het is maar een kussen voor in de auto hé". Dus legde ik me neer bij dit resultaat.
 
Foto's met model volgen nog!
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten