KIDS

KIDS

donderdag 21 mei 2015

Charlie, Jacob en Akke - alweer PERFECT MATCH

Na de verschillende kleedjes dat dochterlief rijker is, vond ik het echt wel tijd om zoonlief ook eens te verwennen. En ik geef het toe, als ik iets in mijn hoofd heb, dan ga ik er ook wel voor. Ik had deze week het vastberaden plan om 2 nieuwe outfits te naaien voor Akke. Ik plande alles mooi in, bereidde voor en ging aan de slag.
 
En het resultaat mag er best wel zijn. Een tijdje geleden kocht ik het Charlie patroon aan van Zonen09. Akke koos een stofje uit de stoffenkast en eindelijk kon ik aan de slag. Ik las al op heel wat blogs enthousiaste reacties over het patroon en ik kan deze allemaal met volle mond beamen. Alles staat heel duidelijk uitgelegd en met de fotohandleiding erbij, zit de Charlie zo in elkaar. I like! Ik besloot er dan maar nog een bijpassende Jacobbroek bij te maken. PERFECT MATCH!
 
En zo kan zoonlief morgen naar school in zijn nieuwe outfit. Perfect om zijn verjaardag te vieren! Ik ben echt tevreden met het resultaat en weet nu al dat hier nog versies van zullen volgen!
 
En Akke, die straalde en genoot van alle aandacht die hij kreeg op zijn derde verjaardag! En moederlief werd er zowaar emotioneel van! Wat worden ze toch snel groot ... te snel ...
 
 
 
 
 
 

2 opmerkingen: